Nissan - Champions League - Vreaks

Nissan - Champions League

# GetMilanExcited

Wereldprimeur

Spaanse verslaggevers brengen de reacties van beide supporters groepen in beeld met een adembenemende 360 graden uitzending, beschikbaar voor allen. Niet iedereen past in San Siro of kan afreizen naar Milaan voor de UEFA Champions League-finale tussen Real en Atlético op 28 mei. Maar de officiële sponsor Nissan heeft een manier bedacht waarop de thuisgebleven fans toch het idee hebben dat ze erbij zijn.

 

Tijdens de UEFA Champions League-finale zorgen zij voor een ervaring die je niet voor de televisie kan meemaken. Op je tweede scherm wordt voor het eerst een groot sportevenement live weergegeven in 360 graden! Heel Madrid komt tot stilstand als de bal zaterdagavond gaat rollen. Alle inwoners zullen dan opgepropt zitten in de eindeloze reeks aan tapasbars of bevinden zich op andere plekken waar de wedstrijd te volgen is.

 

En waar ter wereld jij ook mag zijn, Nissan biedt jou de mogelijkheid om mee te leven met iedere lach en traan van fans in Madrid. De Spaanse hoofdstad zal voor één Milanese avond in tweeën worden gesplitst. Rondlopende verslaggevers zullen de reacties van Spaanse fans van beide Madrileense clubs vastleggen tijdens de wedstrijden. De reporters gaan de kroegen in en reizen af naar straten waar de wedstrijd op schermen wordt gevolgd.

 

Alle verzamelde beelden kwamen samen in de LIVE 360 uitzending op Youtube. Een uitzending toegankelijk voor alle voetballiefhebbers van over de hele wereld.

De unieke kijkervaring biedt fans de mogelijkheid de opwinding van Madrileense fans mee te krijgenmee te krijgen op een innovatieve manier. Nog geen enkel ander merk heeft het ooit op deze manier gedaan.

Champions League 360 – Highlight Edit

Check out the highlights of our 360° film from the #UCLfinal – a world's first for a major sporting event!
#GetMilanExcited

Geplaatst door UEFA Champions League op dinsdag 31 mei 2016

Geplaatst door UEFA Champions League op dinsdag 31 mei 2016